czwartek, 21 kwietnia 2011

W jaki sposób wypromować firmę?

To kolejny temat projektu edukacynego. Autorzy przygotowali wykład oraz prezentację multimedialną. Zagadnienie zaprezentowali klasie 2b.

Każdy projekt powinien być zakończony sprawozdaniem z jego realizacji. Poniżej przykład takiego sprawozdania.
SPRAWOZDANIE

Temat projektu: W jaki sposób wypromować niewielką firmę handlowo-usługową? Tworzymy plan reklamowy i projekty graficzne.
Cele projektu:
Mamy za zadanie stworzenie planu reklamowego niewielkiej firmy handlowo-usługowej.
Nazwiska członków grupy:
1)    Kowalczyk Radosław
2)    Tenderenda Mateusz
3)    Szczypa Kacper
4)    Jaworski Łukasz
5)    Siuda Łukasz
Nazwiska konsultantów:
Pan Marek Owczarek
Termin i forma prezentacji:
Forma prezentacji – Prezentacja multimedialna, sprawozdanie przygotowane
w programie Word.
Termin i czas prezentacji – 15 kwiecień 2011
Dla jakiego odbiorcy przeznaczona jest prezentacja?
Prezentacja jest przeznaczona dla osób chcących wypromować swoją firmę.
Wykaz zadań wykonanych przez członków grupy

Szczegółowe zadania
do realizacji
Imiona i nazwiska członków grupy odpowiedzialnych za zadania

1.
Opracowanie wstępu obejmującego informacje o typowych formach reklamy
i promocji firmy.

Radosław Kowalczyk

2.
Wyszukanie informacji nt. kosztów reklamy
i promocji w środkach masowego przekazu.

Radosław Kowalczyk

3.
Charakterystyka firmy dla której grupa będzie realizować plan reklamowy.

Radosław Kowalczyk

4.
Opracowanie logo
i innych znaków graficznych firmy oraz projektów druków.

Kacper Szczypa

5.
Opracowanie planu reklamowego.

Łukasz Siuda, Mateusz Tenderenda


6.
Oszacowanie ogólnych kosztów planu reklamowego.

Łukasz Jaworski


Opis przebiegu pracy nad realizacją projektu

W czasie trwania Projektu zrealizowano następujące zadania:
1)    Opracowanie wstępu obejmującego informacje o typowych formach reklamy
i promocji firmy.
2)    Wyszukanie informacji nt. kosztów reklamy i promocji w środkach masowego
przekazu.
3)    Wykonanie charakterystyki firmy dla której grupa będzie realizować plan
reklamowy.
4)    Opracowanie logo i innych znaków graficznych firmy oraz projektów druków.
5)    Opracowanie planu reklamowego.
6)    Oszacowanie ogólnych kosztów planu reklamowego.

Procedura realizacji projektów edukacyjnych uczniów Gimnazjum nr 9 w Dąbrowie Górniczej

Podstawa prawna
: Rozporządzenie MEN z dnia 20 sierpnia 2010 zmieniające
rozporządzenie z dnia 30 kwietnia 2007r. w sprawie warunków i sposobu oceniania,
klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania
sprawdzianów i egzaminów w szkołach publicznych (Dz. U. Nr 156, poz. 1046).

BIBLIOGRAFIA

Źródła informacji
1)    Ślużyński Maciej, Marketing w praktyce, Budowanie marki tworzenie tekstów
reklamowych, wyd. Helion 2004,
2)    Nowacki Robert, Reklama, wyd. Difin 2005,
3)    Wiktor W. Jan, Promocja, System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem,
Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001,
4)    Informacje o kosztach i nakładzie ulotek na podstawie oferty firmy
reklamowej Vert.
5)      Informacje o koszcie domeny zaczerpnięte z oferty LIDER firmy
domena.pl
Strony internetowe:
10) http://i.reklama.wp.pl/document/WP_Cennik_Reklamy_2010.pdf

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz