To kolejny temat projektu edukacynego. Autorzy przygotowali wykład oraz prezentację multimedialną. Zagadnienie zaprezentowali klasie 2b.
Każdy projekt powinien być zakończony sprawozdaniem z jego realizacji. Poniżej przykład takiego sprawozdania.
SPRAWOZDANIE
Temat projektu: W jaki sposób wypromować niewielką firmę handlowo-usługową? Tworzymy plan reklamowy i projekty graficzne.
Cele projektu:
Mamy za zadanie stworzenie planu reklamowego niewielkiej firmy handlowo-usługowej.
Nazwiska członków grupy:
1) Kowalczyk Radosław
2) Tenderenda Mateusz
3) Szczypa Kacper
4) Jaworski Łukasz
5) Siuda Łukasz
Nazwiska konsultantów:
Pan Marek Owczarek
Termin i forma prezentacji:
Forma prezentacji – Prezentacja multimedialna, sprawozdanie przygotowane
w programie Word.
w programie Word.
Termin i czas prezentacji – 15 kwiecień 2011
Dla jakiego odbiorcy przeznaczona jest prezentacja?
Prezentacja jest przeznaczona dla osób chcących wypromować swoją firmę.
Wykaz zadań wykonanych przez członków grupy
Szczegółowe zadania do realizacji | Imiona i nazwiska członków grupy odpowiedzialnych za zadania | |
1. | Opracowanie wstępu obejmującego informacje o typowych formach reklamy i promocji firmy. | Radosław Kowalczyk |
2. | Wyszukanie informacji nt. kosztów reklamy i promocji w środkach masowego przekazu. | Radosław Kowalczyk |
3. | Charakterystyka firmy dla której grupa będzie realizować plan reklamowy. | Radosław Kowalczyk |
4. | Opracowanie logo i innych znaków graficznych firmy oraz projektów druków. | Kacper Szczypa |
5. | Opracowanie planu reklamowego. | Łukasz Siuda, Mateusz Tenderenda |
6. | Oszacowanie ogólnych kosztów planu reklamowego. | Łukasz Jaworski |
Opis przebiegu pracy nad realizacją projektu
W czasie trwania Projektu zrealizowano następujące zadania:
1) Opracowanie wstępu obejmującego informacje o typowych formach reklamy
i promocji firmy.
i promocji firmy.
2) Wyszukanie informacji nt. kosztów reklamy i promocji w środkach masowego
przekazu.
przekazu.
3) Wykonanie charakterystyki firmy dla której grupa będzie realizować plan
reklamowy.
reklamowy.
4) Opracowanie logo i innych znaków graficznych firmy oraz projektów druków.
5) Opracowanie planu reklamowego.
6) Oszacowanie ogólnych kosztów planu reklamowego.
Procedura realizacji projektów edukacyjnych uczniów Gimnazjum nr 9 w Dąbrowie Górniczej
Podstawa prawna: Rozporządzenie MEN z dnia 20 sierpnia 2010 zmieniające
rozporządzenie z dnia 30 kwietnia 2007r. w sprawie warunków i sposobu oceniania,
klasyfikowania i promowania uczniów i słuchaczy oraz przeprowadzania
sprawdzianów i egzaminów w szkołach publicznych (Dz. U. Nr 156, poz. 1046).
BIBLIOGRAFIA
Źródła informacji
1) Ślużyński Maciej, Marketing w praktyce, Budowanie marki tworzenie tekstów
reklamowych, wyd. Helion 2004,
reklamowych, wyd. Helion 2004,
2) Nowacki Robert, Reklama, wyd. Difin 2005,
3) Wiktor W. Jan, Promocja, System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem,
Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001,
Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2001,
4) Informacje o kosztach i nakładzie ulotek na podstawie oferty firmy
reklamowej Vert.
reklamowej Vert.
5) Informacje o koszcie domeny zaczerpnięte z oferty LIDER firmy
domena.pl
domena.pl
Strony internetowe:
10) http://i.reklama.wp.pl/document/WP_Cennik_Reklamy_2010.pdf
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz